sunnuntai 8. tammikuuta 2012

I wanna die for you, ’cause love is only true if it hurts

Moooi pitkästä aikaa taas.. en oo kirjottanu pitkään aikaan mitään, koska mulla ei vaan oo ollu aikaa. No mutta mulla alko koulu tiistaina, ja olin sit kolme päivää koulussa, koska perjantaina oli vapaata :) Adam tuli hakemaan mut torstaina kaupungista ja lähettii meille, oltiin sit meillä pari tuntii, ja sit lähettiin niille, olin siellä yötä sunnuntaihi, eli tulin tänään kotii :) Ah ihanaa ei koulua kahteen viikkoon <3 jes, mulla alkaa siis huomenna tetti, ollaan lindan kans s-marketis (: äiti heittää mut huomenna mun veljelle, koska se asuu aika lähel s-markettii niin meen sinne kaheks viikoks :D ite asun landella, nii ois pitkä matka. mut nyt pakkaamaan ja sit nukkumaaan, öitä (: 
ps, teitä lukiojta on jo 60, ootte mahtavia♥ 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti