perjantai 24. helmikuuta 2012

Baby i'm superstar

heipsuu kaikille taas, ei oo oikee ollu mitää kirjoteltavaa ja enkä oo oikee jaksanu olla koneel ku oon ollu sunnuntaist asti kipee.. eli loma meni pilalle. noo menin adamille perjantaina ja sehä oli kipee, nii sunnuntaina mäki sit olin, oksentelin melkeen koko päivän, en tosiaa ollu syönny mitään kahteen päivään nii oksentelin tyylii vettä ja limuu vaa, kuumetta, hirvee päänsärky ja yskäki oli. adam alko ite jo parantuu mut mä sit en. hihihi onneks se piti musta huolta ku olin ite kipee (: tarkotus oli et oon siel tiistaihin, mut lähin jo maanantaina kotiin koska olin niin huonos kunnos.. maanantaina alkaa taas koulu, en jaksais milläääään, se viikko menee kuitenki nopeesti loppujenlopuks, sit onki viikonloppu! meen adamille sillo viikonloppuna yöks, sunnuntaina ollaakin jo oltu puol vuotta yhessä :)hihi. IHANAAAA 15 päivää vielä ja sit puerto ricoooo here i come ♥  pääsen pois täält kylmäst suomest! kirjoittelen varmaan viel myöhemmin :)


Amelie <3











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti